Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 september 2019

Av Aamor & Tina - 7 september 2019 18:55

Matte jobbade länge i måndags och var inte och hämtade oss förrän efter 17. Vi ville protestera lite för att visa vårt missnöjd med det men det är svårt när vi samtidigt blir otroligt glada att hon kommer.
Glädjen övervann!

I onsdags var matte och tände ljus och la blommor på mattefars grav för hade han levt skulle han blivit 79 år.
Det stora skedde sen på fredagen! Matte började skråla och skräna direkt på morgonen, vi hade behövt öronproppar, hihi!
Vi fyllde nämligen 11 år! Vi fick presenter. Jag fick en blå pipleksak, en fisk och Affi fick en rosa som såg ut som en Manta.

Affi ansåg att bägge var hennes och speciellt min. Hon tog med den till mattemor sen!

När vi kom hem på kvällen låg där ett födelsedagskort till mig i brevlådan. Tack Ingrid och Gertis, jag blev så glad.

Idag har vi varit ute mycket. Matte och mattemor klippte ner en del stockrosor som hade gjort sitt och som dolde köksfönstret för mattemor. Var okej när de blommade men nu var de så fula.
Matteklippte och mattemor stoppade i en säck.
Vi passade vid grinden så inga obehöriga passerade utan vårt godkännande, hihi!

Matte har kört några varv med dammsugarn och nu slappar vi på balkongen.

Affi står och passar mig så jag inte sätter i halsen när jag tuggar ben eller så väntar hon på att sno den sista biten jag brukar rata.

Jag är törstig matte, ge mig vatten!

Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards