Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 november 2019

Av Aamor & Tina - 3 november 2019 15:56

Veckan har känts lång men det tycker nog bara jag. Var bättre förra veckan när matte hade ledigt 2 dagar.
Min hosta fortsätter, blivit bättre men attackerna kommer lite då och då.

Ve och fasa var det igår. Matte lämnade oss hos mattemor och sen körde hon bort. Hon var hos sin kusin och vi fick inte följa med. Vi hade fått men matte tycker det är lugnare då kusinen har 2 katter.
Det var urtrist hos mattemor och vi saknade matte jättemycket och det påtalade vi för mattemor ofta.
När matte hämtade oss och vi kom hem krävde vi massor av gos och mys i hennes säng. Vi låg nog där i över 1 timme och myste.

Idag gick vi en lite längre runda. Duggade lite men vi tyckte inte på.

Jag och höstlöv.

Affi som tycker att vi går lite för sakta just då. Annars brukar hon minsann vara långt bakom, hihi!

I morgon är det dags att gå upp tidigt igen och matte säger att det blir en full vecka även denna.

Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards