Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 januari 2020

Av Aamor & Tina - 19 januari 2020 18:28

Min syster är lite smått störig. Hon har börjat löpa och för nån natt sen så mådde hon inte bra. Vi sov inte nått nästan. Matte gav upp med att försöka sova när klockan var 01 för hon fick springa ut med Affi hela tiden och där i mellan så spydde hon. Det lugnade ner sig vid 05 men det var inte lönt att sova i 1 timme bara.
Nu såg matte idag att hon börjat löpa så det var nog bara hormonerna som spökade. Matte blev rädd att det var nått annat fel.
Matte säger att jag får ha lite överseende med henne för man kan må dåligt runt löp.
Hon luktar gott i alla fall, hihi!

Matte håller på att tömma på vår balkong för i månadsskiftet feb/mars ska de göras vid så allt måste bort. Hon tar lite i taget.

Idag har jag och matte varit och hälsat på Ingrid och Gertis. Affi stannade hos mattemor.
Var riktigt skönt att vara själv ett tag men jag blev glad när vi hämtade henne sen.
Jag och Gertis tog en runda runt deras nya hus och sen tog jag en grundlig runda inne i huset.
Matte tackar för den goda äpplekakan och kaffet!

I morgon är det ny vecka och klockan ringer tidigt igen. Går nog bra.
På onsdag kommer en biståndshandläggare till mattemor. Vi ska prata om hennes boende. Tyvärr blir hon sämre och sämre så hon får söka boende nu.
Mycket med allt känns det som säger matte men det blir nog bra i slutändan.

Ha det bra go vänner!

Slappeläge i soffan!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards