Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 31 juli 2021

Vecka 2….

Av Aamor & Tina - 31 juli 2021 19:22

......har snart tagit slut fast det bara är lördag idag.

Det har varit skiftande väder ömsom sol, regn, åska, blåst, hagel och sol igen. Vi har haft tur de flesta gångerna för vi har inte blivit blöta.

Vi har gjort lite av varje bland annat har vi rensat lite i huset, tog ett rätt så bra ryck idag i källaren, ett stort skåp med blandade saker i, det blev nästan tömt. Min uppfödare ringde så matte tog en paus och sen orkade hon inte ta tag i det igen.

Vi har varit uppe med blommor till matteföräldrarna och vi har besökt djuraffären.
När vi var vid matteföräldrarna gravplats så la jag mig tvärs över deras plats. Mattefar har ju en liten Sten med ett nummer på men mattemor har inte fått sin än.
I djuraffären valde jag ett tuggben men jag ville inte ha det när matte betalt det, hihi!

I torsdags var en av mina favoritpersoner på besök hos oss. Mona, mattes kompis sen de var 5 år.
Vi träffas inte så ofta men jag älskar henne. Struntade till och med i matte när vi var ute och gick, följde Mona istället.
Det var så kul att hon hälsade på mig, för absolut var det mig hon kom till och inte till matte, hihi!.

Och vet ni vad, matte har köpt en husvagn! Bara till mig.

Bara min! Matte kan sätta väska på hjul och dra mig i min husvagn. Till och med taklucka på den, inte illa va?
Den är större än vad den ser ut att vara på bilden. Sen kan matte ta bort den från plattan med hjul och bara ha den som väska men jag är lite för tung att bära i väskan så då är det bra med hjul ju.
Jag ser så glad ut på bilden säger matte.

Nä nu ska jag ha igång matte så vi hörs och ses en annan gång!
Ha det bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards