Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Aamor & Tina - 26 februari 2010 22:44

Är det fredag så är det, i kväll har jag haft riktigt håll i gång.

  

 Matte har fått ställa upp som lektant och vi har faktiskt haft kul, ända till hon fick för sig att plocka bort tovor!

Visst det är skönt när de väl är borta men...... under tiden är jag så tramsig (mattes ord) för jag ska titta på och titta väldigt nära där hon borstar/kammar, det gör det lite svårare för henne och det är faktiskt meningen också!


Varit ute på dagen sista runda nu och snart ska vi gå och lägga oss.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 26 februari 2010 17:53

Äntligen, äntligen är det fredag, vill bara ropa yeah! Kan det bli bättre?


Idag har vi haft riktigt töväder, tempen har varit uppe i +6 och i går kvll regnade det så det har tagit ordentligt på snön. Ganska skönt för jag är lite trött på den nu.

Nackdelen nu är att det är så blött överallt fast man kan ju inte få allt!


Idag har Affi inte varit taskig mot mig, inte som igår i alla fall.

Vi har busat och tiggt godis. Mitt nya tiggeriknep (har kanske berättat det innan) är att rapa!

Varför? Jo, när jag ätit min mat hemma så går jag fram till matte och då frågar hon mig "är du mätt nu Aamor?" och då brukar jag rapa och då säger hon "då får du ha en liten bit gott" och nu tror jag eller jag provar på att gå fram till någon av matteföräldrarna och rapar för då får jag kanske nått gott!

Smart va? Fast jag har det som sista utväg.


Matte var lite sen men det gjorde inte så mycket, hon hade varit inne på bokrean och tittat.


Pim-Pim! Matte vet vem du är och även din matte och husse. Hon har inte träffat dig men sett dig på bild och du är så söt. När matte hörde av Liza att du var såld sa matte "vilken tur, för han var söt", hihi.

Vi tänker komma ut och titta på er i morgon i Gryttinge, hoppas vi inte missar din debut bara.

Vi ses!


Nu ska jag vila en stund och njuta av att det är fredag kväll och att ha matte själv i helgen!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards