Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg under november 2020

Av Aamor & Tina - 22 november 2020 14:40

Så längesen matte hjälpte mig (oss) att skriva här inne men tydligen har hon haft annat för sig.

I alla fall så har ännu en vecka gått i hiskelig fart och för att inte tala om helgen, vips så var den över.

I går var vi och rensade lite i huset, sakta men säkert. Matte har inte gjort så mycket där de senaste helgerna, inte orkat helt enkelt. Hon håller även på med en utbildning på 100 gymnasiepoäng och där är många och långa inlämningsuppgifter och sen ska hon få betyg och det var längesen hon var skoletös, hihi!
Inte alltid det går att plugga på jobbet (är en utbildning i jobbet) så hon har passat på när vi håller oss lugna på helgen.
I alla fall så var matte igår nere i klädkammaren och rensade och den finns i källaren. Vet ni hur hemskt det är att inte kunna se matte hela tiden? Hon fick hämta mig så jag kunde hjälpa henne.
Jag hjälpte till med att sitta precis där hon var så hon inte jobbade för fort och sen tyckte jag att det var bättre att säckarna låg ner än stod upp men det tyckte inte matte! Hon sa flera gånger att öppningen är uppe och ska vara uppe - hur vill hon att jag då ska kunna undersöka det hon stoppar i!?

Idag har vi besökt mattemor. Hon var lite piggare idag än sist för då sov hon sig igenom hela besöket.
Matte satte upp en stjärna och en ljusstake i fönstren för nästa helg är det ju 1:a advent.

Jag hittade en bra plats nära mattemors säng.

Affi satte sig på andra sidan sängen.

Måndagen var konstig för matte hade skola mellan 9 och 13 och då var vi hemma medan matte satt och glodde på paddan. De får ju inte träffas så de gör det via datorn/paddan. Kändes konstigt att sen gå iväg när matte skulle till jobbet igen.

Ha det nu bra och håll er friska!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards