Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg under mars 2021

Av Aamor & Tina - 14 mars 2021 13:03

Det är verkligen blandat väder. Snö, regn, sol, blåst, minus- och plusgrader om varannat. Tänk om vädermakten kunde bestämma sig någon gång, suck!
Vi vet ju inte om vi kommer att frysa, bli blöta, varma eller blåsa bort när vi ska gå ut.
Tröttsamt är det och matte blir lite gnällig när vädret är blött och blåsigt och det är inte kul alls.

Matte har varit sen och hämta oss hela veckan, först den vanliga långa arbetsdagen, sen handlade hon tisdag och onsdag och i torsdags blev det lång dag igen på jobbet för en taxi inte dök upp. Tur att hon var i rätt tid i fredags för på fredagarna vill vi hem.

Idag var vi ute en sväng med bilen. Jag klagade i går över utbudet i vår godispåse så vi tog en tur till djuraffären och sen en tur till mataffären så matte slipper kanske handla i veckan. Vi passade bilen när matte handlade så ingen rör vår nya bil.
Himla bra att ha egen chaufför, hihi!

Annars har vi slöat i helgen, gått korta rundor, pratat med några hundar och människor.
Jobbedag i morgon och slut på slöedagarna men vi kan slöa vidare när matte kört iväg till jobbet, hihi!

Vi ligger bra här ute i trapphuset och du kan inte gå ut utan att vi märker det matte!
Tyvärr jagade hon in oss för hon ville inte ha dörren öppen hela kvällen men vi fick nog 10 min där.

Blommorna luktar gott, matte. Vem har jag fått dom av? Okej de var till dig matte från faster och farbror. Fina var dom i alla fall.

Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards