Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Aamor & Tina - 16 februari 2010 21:12

Jag tror att det fanns sömnmedel i fårskinnet för när jag luktat igenom det, smakat lite på det och testat om det var bra att torka nosen på (vilket det var) så somnade jag på min kudde framför TV:n.

Matte sa att jag rullade av den och hamnade på rygg och sen satte snarkandet igång, vilket jag tvivlar på för jag vaknade inte av det!

Det var inte så farligt utan bara lite snark sa hon sen.


Vaknade med ett ryck var var väldigt nödig så vi travade ut och nu snöar det igen, lite i alla fall.

Matte säger att jag är lite rolig för när jag ska göra 2:an så har jag börjar med att sätta rumpan högt upp i snön så allt faller i pälsen, idag blev det så pass att jag fick duscha av den!


Åt min mat när jag kom in för jag satte igång och tigga godis men matte sa "ät först" så det fick jag ju göra då för godis ville jag ha!


Snart sängen, yeah!


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 16 februari 2010 18:17

Igår kväll snackade jag med Misen och i morse satt han utanför vår port och väntade på mig (tror jag), han började till och med att kela med fönstret innan jag kom ut! Som vanligt hade matte ingen kamera med.


Hos matteföräldrarna har det varit en hel del bus idag. Vi smet ut i uterummet när mattefar skulle gå dit men han lät oss bli kvar där för han hade annat att göra, när han sen såg oss nästa gång hade jag hela munen full med mattfransar! Affi hade nog matat mig med dom för jag kan aldrig tro att jag själv bitit av dom!

Det var faktiskt inte så många heller, bara ett par stycken.

Jag spottade ut dom när mattefar sa till mig.


När jag kom hem idag hade matte varit och handlat och köpt ett fårskinn till mig, åh vad det luktade gott! Mjukt och mysigt att gå på.



Av Aamor & Tina - 16 februari 2010 18:02

Jag har fått en utmaning av Edith, en snygg Paris-Collie.


Gå in i din dator på "mina bilder". Gå till Mapp nr 7. Välj bild nr 7. Ladda upp bilden och skriv några rader om bilden. Utmana 7 vänner.


Nu är det nog så att vissa av mina bloggvänner redan fått den men jag skickar den vidare till:


Syrran - Affi

Julia

Wille


  

Detta är en bild på mattes farmors farfar, han hette Joachim Edvin Klyft och var född i Söregård Skäckarp, Annerstad socken 1850 och död i Angelstad 1925,  i Småland.  Han var gift 2 gånger och fick 17 barn.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards