Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Aamor & Tina - 1 april 2010 22:32

Idag var sista dagen denna vecka som jag blev passad av matteföräldrarna för nu är matte ledig i 4 dagar, vi säger båda jippie!!


Affi har velat busa mycket mer än vad jag velat idag, i och för sig inget nytt men.......

Jag hängde väl på ett par gånger när det var som svårast att motstå men ibland måste man vila också.


Jag fick åka bil i morse för matte skulle få på sommardäcken på bilen direkt efter jobbet. Blev så glad när matte sa att det blev bil att jag ville in i första bästa garage, matte skrattade åt mig men jag gav igen sen för hon försökte öppna fel garagedörr, hihi. Där stod hon och fumlade med nycklen som inte passade och så var hon fel. Ja, är man inte riktigt vaken så....


Ikväll har vi tagit det lugnt, sovit (jag), tittat på TV (matte) och bara slappat.

När jag var ute på dagen sista runda var det några fåglar som förde ett fasligt liv när de flög, jag försökte se dom men det är ju mörkt ute.

Matte sa att det bara var strandskatorna så okej men de kunde ju dämpat sig lite!


Natti Natt....

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards