Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Körkort?

Av Aamor & Tina - 18 april 2011 18:17

Måndag igen! Trött som vanligt när matte gick upp och när vi skulle iväg kunde matte ta på sig allt innan jag gick till dörren.

Kul att träffa Affi igen för hon var i husvagnen i helgen, hon satt vid dörren och väntade på mig och vi nosade igenom varandra ordentligt.


Vi har fått åka bil för mattemor skulle iväg och platta till framsidan, som hon sa.

Jag funderar allvarligt på det där med körkort. Hade det varit nått för mig?

Jag älskar nämligen att sitta vid ratten, gärna när bilen kör men det får jag inte men så fort den står still så är jag där. Detta gäller bara i matteföräldrarnas Volvo, aldrig i mattes Renault.

Tyvärr vill inte matte öppna börsen och låta mig ta körlektioner även om någon velat köra med mig vilket hon inte tror någon vill.

Känner att jag hade blivit en utmärkt förare, hihi!


Matte jobbade länge idag så jag har saknat henne lite, ganska mycket faktiskt, inte så jag pipit efter henne men ändå.

Blev så lycklig när hon kom och hämtade mig.

Är rätt så trött så matte har friserat mig så jag kan sova vidare sen, maten ville jag inte ha, inte än i alla fall.

Väldigt härligt väder idag, kunde varit så i helgen som gått men men....

 

 
 
Hector

Hector

18 april 2011 21:33

Klart man saknar mattar och/eller hussar när de jobbar, det gör vi med när matte jobbar.
Men du verkar ha haft en skojig måndag i alla fall.Leka med syrran och allt.
Men du det där med körkort, njae hur ska du nå ner till pedalerna ? Det är nog bättre att överlåta till matte att köra, det är nog roligare att vara passagerare för då kan man ju kolla in alla brudar och andra som en åker förbi.

http://rocketbus.bloggagratis.se

 
Julia

Julia

19 april 2011 12:05

Vi håller nog med Hector, låt du matte köra och njut av utsikten istället.

=^.^=

Nosbuffar

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

19 april 2011 18:14

Är nog bäst att matten kör för hur ska du nå ner till pedalarna och samtidigt hålla koll på vägen, hihi.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards