Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Aamor & Tina - 15 maj 2012 18:53

Matte och jag gick en liten längre runda i morse för att jag skulle göra nr 2 och den kom men det blev så att baken behövdes sköljas av, matte fixade det när vi kom till syrran och när vi var klara hade klockan tickat iväg så matte fick bråttom så hon hann inte sätta sig ner en stund.

Hon berättade sen att hon hade trampat på som tusan för att hinna i tid till jobbet, tar ca 15 minuter i hennes vanliga fart och hon cyklar rätt fort då men nu klarade hon det på 9 minuter men hon blev lite svettig på pannan, hihi!

Hon hade faktiskt inte behövt cykla så fort för hon kom 6 minuter innan hon skulle börja.


Vädret har varit helt okej, soligt men det har blåst en del, blev kallt nu ikväll i vinden.

Vi har varit ute mycket och sen har vi passat mattefar själva i eftermiddag för mattemor skulle till ögondoktorn, hon sa att allt var jättebra när hon kom tillbaka.

Vi blev så glada när hon kom så vi for in i rabatten för att komma närmst och först fram till henne.

Jag brukar hålla mig ifrån rabatten för mattefar gillar inte när vi håller till där men Affi hon kutar där titt som tätt ändå!


Vi tog en lite längre runda när vi gick hem och sen satte vi oss på bänken utanför. Mina katters matte kom ut och snackade och med henne kom en del katter. Nu vet vi att "Skrållan" heter Chandi (eller hur det stavas).

Satt där ute till klockan var 18.20 och sen gick vi in en liten stund.

Strax efter 18.30 frågade matte om jag ville följa med till vicevärden. Självklart ville jag det vem det nu är, hihi!

Vi gick till hans kontor och så hämtade matte 2 grisbiljetter där.

Vår och 2 andra bostadsrättsföreningar här firar 40 år till sommaren och bjuder alla på helgrillad gris eller lamm så matte ska dit men tro inte att den andra biljetten var till mig, nänä för jag ska vara hos syrran då tydligen!

Den biljetten ska mattes kompis dotter ha, mattes kompis är uppväxt på en av de andra föreningarna och hon ska ta med sin pappa som bor där än idag, han fixar 2 biljetter till sig och kompisen (dottern).


Nu har jag ränt runt en del och hållt koll på många katter så nu är jag trött!

Rätt ny bild men just nu ligger jag så igen! 

   

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards