Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Aamor & Tina - 8 april 2013 18:41

Jaha och så var helgen slut utan att den ens börjat för jag fick ju inte ha matte hemma så mycket!

Det blev jobbedags igen utan att jag fått rå om matte som jag brukar men så blir det ibland, bara på att hoppas att helgen kommer snabbt, hihi!

Vi har sovit så gott i natt hemma i våra egna sängar och vi var faktiskt inte så trötta som i alla fall matte trodde att hon skulle vara eftersom hon sov dåligt borta.


Fick åka bil till syrran i morse och det är alltid lika kul och syrran såg lite frågande ut när jag kom för hon har inte heller märkt av helgen eftersom jag var där men hon blev glad ändå.

Vi har varit ute en hel del för det har varit mycket sol även om himlen ändå varit rätt molnig.


Matte jobbade länge idag och vi gick hem nästan direkt när hon kom och hämtade mig.

Satt ute en stund men ingen av katterna ville komma och hälsa på mig men jag såg 3 stycken, inte ens Peggy ville hälsa trots att hon såg mig - hon var nog sur eftersom jag inte var hemma i helgen, hihi!

Matte har lagat mat och jag kollade in vad hon gjorde och efter att ha undersökt noga valde jag att gå in och lägga mig i soffan, struntade även i min egen mat men jag kanske tar den senare.

Nu ska jag och matte bara gosa hela kvällen och jag ska vakta henne som en hök, även när jag sover!


Risken finns att matte somnar på soffan säger hon för hon känner sig rätt trött nu efter matten och det passar mig perfekt för då behöver jag inte vakta henne lika mycket!

Min uppfödares man sa att risken fanns att jag kanske var lite för bortskämd men matte sa att så var jag även när jag flyttade hem så vems felet är........., hihi!

Matte håller med att jag är bortskämd men hon bryr sig inte för jag är inte nån odräglig fis, inte alltid i alla fall, hihi!

 

Bild från i somras!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards