Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 2 mars 2014

Regn!

Av Aamor & Tina - 2 mars 2014 16:16

Blev inte lika lång sovmorgon idag för matte vaknade redan strax efter 7 men hon var klok nog att stanna i sängen och lyssna på bok så jag kunde sova lite till.

Jag hörde hur regnet slog på rutorna så jag valde att inta soffan istället för att gå ut. Matte gjorde mig sällskap med frukosten och så tittade hon på Vasaloppet.
Efter ett tag fick jag ändå bita i det sura äpplet och gå ut och som det regnade!
Matte uppskattade min snabbhet med både 1:an och 2:an, blev bara en kort runda så även om det kom mycket regn så slapp vi bli dyngsura.
Efteråt intog vi soffan igen lagom till de sista kilometrarna i Vasaloppet.

Vi har mest slappat idag förutom en halvlång runda för ett tag sen, stänkte bara lite då så vi tyckte att vi kunde gå lite längre.
Maten åt jag när vi kom in igen och idag fick jag lite filmjölk på mitt torrfoder. Matte fick ha sin mat ifred idag, hihi!
Bästa stället att tugga i sig eftermaten-godiset idag var i vår säng, trodde jag kunde göra det utan att matte såg det men men!

Jag blev upptäckt men jag får ju tugga där så länge jag inte lämnar kvar nått och den risken är inte stor om jag inte väljer att gömma nått där, hihi!

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

2 mars 2014 16:30

Bra om du inte gömmer gottet i sängen, bäst att äta upp den på en gång. Vem vet om du inte får en gotte till då ;-)
Ha en mysig söndagskväll!

=^.^=

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

2 mars 2014 16:33

Har gömt frolic i mattes säng nån gång och matte har blivit rädd när hon kände att där var nått som inte skulle vara där, hihi!

 
Laika

Laika

2 mars 2014 17:18

Klart att det är en given plats att äta gottis på, hihi. En gång ville jag äta mitt märgben i mattes och husses säng men jag fick stopp. Men en och en annan frolic brukar kunna följa med upp i sängen :D
Fy för regn, tror att vi ska ha sådant väder imorgon.
Fin du är förresten med dina tre snoddar nu :D

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

2 mars 2014 17:56

Med märgben hade jag också fått stopp, hihi!
Hoppas ni slipper det i morgon!

 
Melody

Melody

2 mars 2014 17:55

Här har det bara nästan regnat så det blev långpromenad innan det var dags för husse att inta fåtöljen och åka med in i mål i Vasaloppet!
Gömmer godis gör jag ALDRIG, men däremot hittar jag godiset som Shakira gömmer. Men hon får ju faktiskt skylla sig själv som inte äter upp det direkt.
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

2 mars 2014 17:58

Ja det är rätt, det som man hittar får man ;-)
Nu börjar dimman komma och den gillar jag inte för den är så fuktig och så ser jag inte så långt!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

2 mars 2014 18:04

Idag har det varit en riktigt grå dag, skönt att hålla sig inne i soffan då! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

2 mars 2014 18:15

Soffan är bra att ha vid sånt väder :-)

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

2 mars 2014 18:40

Vilken tur att du kunde göra både 1:an och 2:an fort så ni slapp bli dyngsura !
Här har det bara varit mulet idag.
Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

2 mars 2014 18:48

Gäller att vara snabb vid rätt tillfälle, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards