Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 augusti 2016

Av Aamor & Tina - 28 augusti 2016 17:48

Så otroligt varmt vi haft det under hela veckan, det är knappt jag orkat gå en meter, hihi!
Jag klagar inte för jag och matte har suttit ute länge på kvällarna och ofta har vår kära granne kommit ut och snackat med oss.
Men varmt har det varit, matte säger att bara tanken på att jobba har varit svettig och eftersom hon gjort just det har hon nog svettats, hihi!

Vi har fortsatt med Affi-passning, matte går ut med henne på morgonen och när hon kommer för att hämta mig. Sen kan vi ju om vi vill springa ut i vår hage vilket vi oftast inte vill.
Vi tog med Affi hem i fredags för att sen lämna henne vid 20-tiden.
Igår hämtade vi henne vid 10.30 och hade henne hela dagen. Hon kramade Arktis så jag fick gå mellan för är man nu bror måste man skydda sin syster från uppvaktande killar, hihi! Tröttnade till sist så jag lät henne hålla på med sitt kramande.

Idag har vi varit och firat mattemor som fyller år i morgon men vi tog med oss Affi hem när vi gick vid 15-tiden. Hon ska hem till sig igen i kväll.
Just nu har vi ätit och busat lite, får dåligt med henne men lite gick det.
Matte har kammat oss och satt om våra tofsar så vi är hyfsat snygga också, hihi!

Jag har lärt Affi dricka vatten ur min sprutflaska, hon är snabblärd.
Hon passar mig hela tiden så det är rätt skönt när vi kommer hem efter att ha lämnat henne.

Hon sitter gärna nära eller ligger nära och flyttar jag på mig kommer hon efter.

I morgon börjar en ny vecka med tidiga morgnar men den går fort så det är snart helg igen.
Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards