Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 september 2017

Av Aamor & Tina - 9 september 2017 16:12

Jag tar tillbaka MIN blogg nu för det räckte minsann att matte fick låna den en gång, hihi!

Denna vecka har det regnat och regnat, hur trist som helst. Började nog inte förrän i onsdags men det har inte slutat än.

Jag har fyllt år, 9 år blev jag. Fick en pipleksak av matte men den var inte speciellt kul, hihi!
Har ju redan mina favoriter så det hade varit mycket bättre om hon köpt mer godis till mig för det kan jag aldrig få för mycket av.

Idag fick matte en idé och hon verkställde idéen också. Jobbigt under tiden hon höll på men det blir nog bra i slutändan.
Idéen var att plåga mig, nä inte riktigt men kändes så när hon fixade mina ben. Jag blev nämligen klippt.
Bara tanken på att matte skulle sätta saxen i mitt hår fick mig att börja våndas och tankar kom "jag kan aldrig visa mig ute igen" och "tänk om hon klipper av mig benen"!
Benen och andra utstickande delar är tack och lov kvar och det där med att visa mig ute, ja är jag nödig så måste jag ju ut, hihi!
Blev nästan okej, matte sa att jag blev fin i alla fall.
Men vad det var kallt när jag kom ut och så blåste det runt mina ben, kändes lite läskigt.

Suddig bild men jag provade att springa, funkade bra!
Det bruna vid min mun är ett löv på marken och inte tungan eller nån miss i klippningen.

Provade även att gnugga huvudet i den blöta gräsmattan och även det fungerad så jag är nog nöjd med klippningen. Träffade inte nån jag känner så än har jag bara mattes ord på att jag är söt.

Matte säger att jag ska bada en dag snart och sen ska hon kolla över ojämnheterna i klippningen för "kunden" hade svår med samarbetet.
Jag höll till bra med ena sidan men sen tyckte jag det räckte, hihi!


Den nya uppdateringen på appen lägger tydligen bilderna fel men ni ser dom ändå fast jag tycker det är störigt.

Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards