Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 oktober 2018

Av Aamor & Tina - 28 oktober 2018 19:03

Nu är det vintertid och typiskt matte som vaknade i morse 05.15 och kunde inte somna om.
Hon gick upp och droppade mitt öga för det är lite irriterat och rött. Hår blåste in i det en kväll och irriterade det.
Sen försökte matte somna om igen men det gick inte men hon låg kvar och läste en god stund så vi två små kunde sova vidare.

Idag kom den första snön och gissa om vi blev glada! Tyvärr låg det så lite på gräset att det inte var lönt att gnugga sig där. När vi kom till mattemor kom jag på att där nog låg snö på trädäcket och fick matte till att öppna dörren och vilken tur vi hade!

Gnuggvänlig snö, härligt!

Affi rusade ner på rampen så fort att hon sladdade och föll, först på nervägen och sen en gång när hon tog svängen på väg upp. Såg väldigt roligt ut.

Nu har matte satt sig ner så även vi kan slappa lite, jag i min säng, hann före Affi och eftersom hon inte hann fram så ligger hon i soffan hos matte.
Matte var lite jobbig som drog fram dammsugaren är vi kom hem men som tur var gick det snabbt att köra över golven.

Vår vecka har varit bra, vi har vilat mycket och sen har vi hållit matte igång på kvällen en stund innan vi slocknat igen.

Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards