Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 oktober 2020

Av Aamor & Tina - 3 oktober 2020 18:52

Oj vad det blåser idag, matte gnäller och vi måste skaka frillan rätt hela tiden närvarande är ute.
Och ja, vi har varit ute 4 rundor redan idag för jag har varit lite rastlös. Matte säger att jag driver med henne och hon kan ju ha rätt, hihi!

Matte har fyllt år nu i veckan men hon fick bara pussar i present av oss två och det tyckte hon var helt okej.
Inget kalas blev det för matte har inte fyllt år på länge, säger hon.

Matte har klippt oss idag. Började i morse med Affi, hennes lugg och det långa uppe på huvudet åkte av och sen tog hon överallt på mig men det behövs mer för att jämna till det men jag tyckte det räckte för idag.
Matte hittade även en fästing på Affi, den hade nog precis satt sig för där var inget blod i den sa matte. Affi ska alltid lukta så långt ner i grästuvor så det är säkert då hon får dom.

I morgon ska vi se vilka som kommer på lägenhetsvisningen i huset snett från vårt. Lite kul att gissa vilka som köper den i slutändan. Hoppas det bara är någon trevlig.

Glöm det matte, jag tänker INTE komma in just nu för jag ligger väldigt bra här! (Bild från någon dag sen.)

Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards