Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Aamor & Tina - 5 juni 2010 18:41

Det har inte varit många knop från oss idag för vi har mest slappat!

     

Så här har det sett ut!

Har varit ute på lite kortare rundor för det har varit varmt och suttit på vår bänk förutom när solen stod på.

Vi har istället gosat mycket och tittat på DVD.

Satt på balkongen en god stund innan solen kom där och hettade upp allt!


Mattes äldsta vän, ja de är lika gamla för de har känt varandra sen de var 5 år (över 30 år har de varit vänner), har mist sin mamma. Mamman fick en hjärnblödning och ja....

  Vi är så ledsna för er förlust!


Jag har ätit kokt korv till middag, det var gott så det var tur att matte kokte mer än två till sig själv för jag åt också två (smala korvar).


Av Aamor & Tina - 5 juni 2010 11:22

Tro det eller ej men jag och matte sov till 8.50 idag, visst vi har varit vakna några gånger innan men vi somnade om igen.

Vi gick en runda och när vi kom tillbaka landade vi på vår bänk och satt där ett tag.

Matte snackade med grannarna och sen kom en liten flicka fram och frågade om hon fick klappa mig och det fick hon gärma göra, passade på att pussa på henne också!

Hon frågade matte om hon fick hålla mitt koppel och gå med mig precis där vi satt och det fick hon men när hon kallade på mig så tittade jag bara på matte och la mig ner!

"Glöm det, jag lämnar inte mattes sida!" Hon lockade men jag låg kvar så hon fick ge upp.

Sen kom hennes mamma och hämtade henne för hon skulle ha varit hos sin morfar men stuckit därifrån, bara ett hus längre upp men hon hade inte sagt till när hon gick ut. Aj aj det måste man ju göra!


När matte skulle fixa min tofs ringde det på dörren, det var Tina en trappa upp.

Hon tog studenten i torsdags och hade fått tårta över så hon kom in med en bit till oss, så snällt!


Det är vart idag, termometern står på 33.5 gr men det är i solen så där är ju varmare.

Vi ska nog hitta en bra plats och vara ute mycket idag, gäller att njuta!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards