Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

Bortlämnad!

Av Aamor & Tina - 17 mars 2011 20:22

Nu i kväll är jag helt slut men jag måste och vill meddela mig om min dag!


Blåste och regnade i morse när jag gick iväg och jag var trött redan då så jag tyckte att vi kunde gå in igen men matte skulle tvunget till jobbet!

Lugn dag hos syrran, vi är ju vuxna nu så vi kan inte busa hela tiden men lite gör vi när vi känner för det.

Vi har legat på bordet och käkat flingor, mumsigt att få äta dom där uppe.


Matte hämtade hem mig direkt efter jobb och vi fick Affi med hem. Mattefar hade ont i foten så det var därför hon följde med oss.

Jag ville leka med henne direkt när vi kom hem här men hon ville inte, antingen ville hon sitta i hallen och glo eller så skulle hon sitta i knäet på min matte.

Hon var väl rädd att hon skulle få stanna hos oss, hihi!

Efter 1,5 timme så sa matte att hon skulle bort och att jag skulle vara hos matteföräldrarna igen.

Bortlämnad och utan matte, kan man bli annat än ledsen?

Jag låg så jag kunde se ytterdörren hela tiden så jag inte skulle missa mattes återkomst.

Som tur var kom hon ganska snabbt tillbaka, hon var borta i ca 2,5 timme så det är väl okej!

Blev så otroligt glad när hon kom och efter hälsningarna så satte sig matte ner ett litet tag i soffan och jag satt bara och tittade på henne och när matte tittade på mig viftade min svans glatt!


Vilket väder vi har, gräset är vitt av snökorn, inte hagel, snö eller regn men nått mitt i mellan. Gör ont när det piskar mot en eftersom det blåser samtidigt.

Hoppas det har slutat till i morgon!

Tror att jag ska sova lite nu!


Natti Natt....  

 
 
Julia

Julia

17 mars 2011 21:03

Jaja... inte nog med att din matte måste jobba... Sen ska hon lämna tillbaka dig till matteföräldrarna en gång till. Vilken tur att hon inte var borta så länge.
Och du! Det är FREDAG imorrn. HURRA!!!

=^.^=

Nosbuffar

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Edith

Edith

18 mars 2011 07:07

Vilken skön sovstil du har Aamor. Fy farao vad häftigt du och Affi har det ... äta flingor på bordet. Jo jag tackar. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Hillman

Hillman

18 mars 2011 11:45

Sicken härlig stil du har, så där ligger jag som oftast, så skönt att ligga på rygg.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Hector

Hector

18 mars 2011 20:57

Här är en till du som är helt slut, men nu har jag ändå piggnat till lite.
Vi mhar tränat matte idag, och dte var inte enkelt det inte !
Jobbigt att bli bortlämnad två gånger på en och samma dag.
Tja här har vi snö - igen !

http://rocketbus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards