Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Aamor & Tina - 5 januari 2011 18:56

Idag fyller mattes faster år, Grattis på födelsedagen!

Matte och mattefar körde dig och gratulerade henne, mattemor stannade hemma eftersom hon är dåligt gående och det var halt där.

Men vi tre hade kul hemma.

Sen berättade matte att hennes farmor hade fyllt 100 år idag om hon levt.


Jag och syrran busade lite med mattefar innan idag, han låg på alla fyra och städade under TV:n bland DVD skivorna. Först sprang vi fram till honom och pussade honom överallt och sen snodde Affi dammtrasan, hihi och när han skulle ta tillbaka den var jag snabbt framme och knyckte den! Det var jättekul men jag tror inte att han tyckte det var lika kul men det struntar vi i!


Matte hade handlat hamburgare på hemvägen och jag fick smaka, det var mums. Hon hade köpt en så där dubbel Big Mac men jag åt 1,5 hamburgare så hon åt mest bröd och sallad! 

Det gjorde inget sa hon för den är så stor ändå.


Vädernissarna har sagt att det ska komma mer snö i morgon men vi får väl se.

Nu ska jag mysa resten av kvällen.

  

Av Aamor & Tina - 5 januari 2011 09:55

Igår kväll började det snöa och nu i morse så såg vi att det har nog snöat hela natten, har kommit ca 10 cm.

Matte trodde att det var klumpsnö, sån som fastnar i pälsen eftersom det bara är -1,5 grad men det var pudersnö så jag kunde hoppa i den utan problem.


Sov till 7.30 men när matte gick upp sov jag vidare på mitt fårskinn.

Ville gå ut vid 9.15 och vi gick en halvlång runda.

Jag mötte min kompis Kalle, när vi ser varandra så smyger vi sakta närmre, stannar och fortsätter sen att smyga för att sen hoppa upp när vi når varandra. 

Matte skrattade åt oss men man måste ju busa lite med sina vänner.

Mötte sen vår ena granne och snackade lite med henne.


Nu ska jag vila mig för det tar på att hoppa i snön!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards