Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Aamor & Tina - 26 januari 2011 18:43

Eftersom jag fick fast innan veterinären så gick matte och väntade på att mitt . kisseri skulle komma igång igen, hela dagen igår och inget hände!

Klockan 03.30 väckte jag matte och vi gick ut och då kom det igång och gissa vad det kom. Jag stod på samma ställe hur länge som helst och sen var det skönt att få gå in och sova vidare.

Tur att matte vaknade av mitt gnäll för annars hade det blivit översvämning i lägenheten, hihi!

Sovit lite bättre i natt, ca 4 timmar säger matte som är väldans trött och sen har hon börjat få ont i halsen, hon får se hur det känns i morgon annars ska hon stanna hemma.


Matte tog ett kort på mig när hon fixat min tofs och man ser hur trött jag är och som ni ser har jag inget hak-skägg längre för det rakade dom bort.

Nu kan inte Affi dra i det längre eller så får hon vänta tills det växer ut igen.

  

Matte försökte sätta tofsen dubbel så den inte skulle falla fram men jag fixade till den sen så hon fick sätta om den.


Jag har lekt lite med min vän Fanny, hon är rätt så stelbent för hon är gammal men jag är rätt så försiktig.

Även fått kel av Peggy och det var längesen jag såg henne så jag blev glad.


Det snöade lite hos oss igår och även idag så jag har kört nosen i all snö jag kunde se, härligt!


Jag har varit duktig idag och sluppit ha parabolen på mig, när matte sagt till mig har jag gjort som hon sagt!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards