Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Aamor & Tina - 15 juni 2011 18:44

Jag och matte börjar undra om vi blivit döva!

Tydligen har en bil brunnit i natt ett hus ifrån oss med två tydligen höga explosioner. Vi har inte hört ett enda dugg!


Mötte min kompis Rex i morse, han fick syn på matte på långt håll och gav till ett skall och när jag hörde att det var han så la jag mig ner och väntade in honom.

När vi sen skulle gå på olika håll så ville han följa med oss.


En ganska så lugn dag hos syrran förutom när vi blev av med mattefar, han körde gräsklipparen och fösvann då och då så vi inte såg honom, värst var det för Affi.

Tyvärr kunde inte vi vara ute när han klippte för vår hage var inplockad.

När vi satt vid ytterdörren för att vänta på min matte så kom hon inte så vi stack iväg till altandörren men den var stängd! Gissa vem vi fick syn på där?

Jo matte, hon hjälpte mattefar att sätta upp vår hage men vi ville ut till henne.

Vi stod där och var helt förtvivlade med viftande svansar och framtassar men matte bara vinkade på oss och pekade mot ytterdörren och för säkerhets skull stack vi dit och strax efter kom matte in genom den dörren, jippie!

Hon öppnade sen så vi kunde gå ut och inspektera den nyuppsatta hagen, den blev större och jättebra!


Hemma igen och inga katter ute trots att jag satt och väntade ett tag.

Har ätit min mat och hunnit vila ett tag men ska vila lite till för sen ska matte tofsa om mig för den är lite sne och utdragen.

Ska kolla katterna senare igen.

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards