Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Aamor & Tina - 21 september 2011 17:27

Jag ville gå ett annat håll till syrran i morse, det blir inte längre, jo lite men jag var väldigt sugen på att gå förbi där mina tjejer bor för att se om de var ute.

Jag smög fram längs med deras tomt för att de inte skulle skälla om de nu var ute, när jag inte hörde nått kikade jag fram men de var inte ute, suck! Matte sa att de låg nog och sov!

Fick skynda mig till syrran istället!


Matteföräldrarna fick gäster nu på eftermiddagen och vi blev så glada för det var Kenzo och Yatzys husse och matte som kom men tyvärr var inte deras hundar med men det gick lika bra med bara de tvåbenta för dom är vi glada för.
Kenzo och Yatzy är två Whippet!

   Jag och Kenzo i somras!


När matte kom för att hämta mig så smakade hon först lite på maten som matteföräldrarna bjudit gästerna på och sen gick vi hem.

Jag har ätit och idag åt jag bara torrfoder för matte hann inte fixa till det med lite extra gott i men det gick bra, är jag bara riktigt hungrig så!

Jag måste få min tofs fixad sen för när gästerna kom blev jag ju så glad och gnuggade huvudet i mattan och på deras byxben så nu står "luggen" åt alla håll!


Jag vill visa Frasse och andra lite nyare läsare bilder på mina kattkompisar! Han har ju inte sett dom innan.

 Jag och mina tre systrar när vi hänger i uppfödaren ena snälla katt!

 Jag och Ollie, han är en riktig buskatt!

  Här kelar Peggy med mig, hon är lite förnäm och det är inte alltid det passar att hälsa, speciellt om hennes matte/husse är ute!

 Ruffa som är en innekatt men hon kom ut och hälsade på mig. Ruffa är en riktig mamma som tar han om alla! Våra mattar jobbade tillsammans innan.

 Min lillebror Troys katt, jag fick jagar ner Troy från soffan så jag kunde kela med katten själv!

  Ollie och Peggy igen!

 Melle, han har en bror som ser likadan ut som aldrig vill hälsa och ibland vet jag inte vem som är vem men matte ser skillnad på halsbandet!

  Igor, otroligt gosig när han vill!

 Sist och minst men ingen katt och det är Kalle kanin, mattes kollegas kanin. Jag hälsade på honom när vi var hemma hos henne och åt gös, jag åt ju inget men matte och alla kollegerna åt!

Kalle är lite busig och en tuffing för han är inte ett dugg rädd utan slår till med framtassarna när jag blev störig enligt honom, träffade minsann mig på hakan!


Detta är några av mina "udda" vänner. Finns fler men matte bär ju inte alltid kameran med sig!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards