Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2012 17:52

Vi tog än en gång en lång sovmorgon men kanske inte så konstigt för matte låg och läste länge!

Jag har vant mig vid det nu och kans somna ändå!

Tog en kort morgonrunda när matte var klar med sitt och sen gick vi in igen.

Lite senare gick vi ut och jag fick kelat med Ollie medan matte läste lite i sin bok.

Rätt som det var frågade matte mig om jag ville ta en tur med bilen men att vi i så fall fick gå in först och hämta bilnycklarna så jag reste mig och drog med matte in snabbt så hon inte hann ändra sig, hihi!

Först körde vi till en affär och matte gick in snabbt medan jag passade bilen och sen körde vi och tankade bilen för att därefter ta en extra tur innan vi körde hemåt igen.

När vi kom ut ur garaget satt Peggy och väntade på mig eller kanske för att kunna smita in i garaget - jag tror på det första, hihi!

Vi hade följe med henne hem och sen kelade vi lite medan matte satte sig på bänken.


Matte fixade lite mat och jag tog en tupplur och när matte startade TV:n slappnade jag av lite extra.

Nu har vi precis kommit in från en riktig långrunda.

Jag ville vända halvvägs men matte sa att det var lika långt vilket håll vi än gick så jag valde att fortsätta.

Blev en liten paus på 10 minuter i skuggan för bommarna var nere och det tog tid innan tåget kom. Har inte sett nått tåg på så nära håll men jag bara tittade och jisses vad många vagnar där var som for förbi, hihi!

Helt slut när vi kom hem men självklart ville jag inte gå in utan att kollat efter katterna men matte sa att jag behövde dricka så efter en kort titt gick vi in och jag måste erkänna att jag var törstig!

Var inte så varmt när vi gick iväg men solen och värmen kom när vi gått en bra bit men vi försökte hålla oss i skuggan så mycket som möjligt.

Matte drog igång dammsugaren när vi kom hem men det var bara för att hon slog ett glas i kanten till vasken, klumpigt, hihi!


Nu ska jag ta en paus och kanske lite senare äta lite mat om jag känner för det.

 

Gammal bild!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards