Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Aamor & Tina - 4 augusti 2012 19:14

Idag har vi inte gjort mycket, matte har läst ut den sista av böckerna om Sookie nu så nu har hon läst 7 engelska böcker under semestern och jag har sovit eller kollat katterna.

Det är skönt att ta det lugnt nån gång även om vi gör det ofta, hihi men extra lugnt!


Var precis ute nu och då snackade jag med en liten tjej som nog precis lärt sig gå och hennes mormor/farmor och när mamman (troligen) kom så ville jag hälsa på henne också men hon var rädd för mig(?), jag som är så snäll!

Två av mina tvåbenta små kompisar kom också och hälsade på mig!


Vi fick göra en liten paus här för jag behövde plötsligt gå ut igen, 2:an ville ut. Det blev nog lite för lite torrfoder igår eftersom jag sorterade ut köttfärsen, hihi!

Jag träffade i alla fall 2 hundar, först Skrållan en Jack Russal på 6,5 månad, jisses så busig hon är, hihi och sen kom en Irländsk Röd Setter som var 5 månader, det blev lite bus så när vi kom in slängde jag mig på golvet och flåsade, hihi!

Det ser ut som om det ska bli regn snart men innan har vi haft en varm och skön dag.

Jag och matte satt ute i skuggan under ett träd rätt så länge och det var skönt men när solen kom så inte jag fick mer skugga där gick vi in!

 

Från förra året när vi låg under trädet!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards