Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Aamor & Tina - 24 augusti 2012 17:53

Så trött i morse att jag inte trodde att det var sant att jag skulle behöva gå upp en dag till men så var det men så sa matte att det är fredag och det gillar jag ju!

Fredag är en bra dag för dagen efter behövs (oftast i alla fall) ingen klocka ringa och det gillar jag.

Trodde att jag skulle få åka bil men nä, matte skulle cykla så det blev till att promenixa till syrran.


Jag har legat i mattefars famn och gosat och syrran gillade det, hihi nä hon blev lite småsur, hihi!

Hon gick till mattemor och la sig och glodde snett på oss män, hihi!

Varit ute en hel del för vädret har varit rätt så skönt, lagom varmt för en ulltuss som jag är.


Hörde när matte kom för hon råkade röra vid ringklockan på cykeln så jag stod redo vid grinden för att hälsa henne välkommen och redo för gos och pussar, hihi!

Matte snackade lite med matteföräldrarna och sen gick vi hem.

Mellanlandade som vanligt på stenen men inga katter men däremot 2 tvåbenta små vänner som kom och pussade och kelade med mig.

De ville "gifta" sig med mig för jag är den gulligaste, sötaste, snällaste hund som finns, sa dom, hihi!

Matte sa att jag inte kunde gifta mig för jag ville bo kvar hos matte och hon ville inte ha fler inneboende, hihi!

De är roliga de där tjejerna!


Nu ska vi mysa riktigt och fira att den första arbetsveckan är slut och att det äntligen är FREDAG!!!!!

 

Från innan denna månad!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards