Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Aamor & Tina - 16 maj 2014 18:10

Äntligen äntligen är det fredag!

Ligger och vilar mig en stund under vårt skrivbord för jag blev så trött när matte kom hem och började dammsuga, skrubba duschgolvet och sen startade hon tvätten också! Jag blir ju helt slut av att titta på när hon jobbar, hihi!


Varit en kanondag för solen har värmt riktigt gott och skiner fortfarande.

Vi har varit ute på trädäcket och hagen från 10.30 och var kvar där när matte hämtade mig.

Vi har busat lite men vi blev varma så vi gick in i skuggan.

Jag fixade till en skön säng också där ute för mattefar luftade sängkläderna och jag drog ner en bit av lakanet och bäddade till det så det passade mig perfekt och matteföräldrarna såg att jag låg så skönt att de lät bli att säga till mig - de är så snälla!

När matte hörde det sa hon att vi borde ha sköna sängar där ute men det ville inte matteföräldrarna höra talas om för vi kunde ligga uppe på nån av stolarna på sköna dynor - det kan vi men en skön säng hade varit toppen, hihi!


Jag fick åka bil både till och från matteföräldrarna och det gjorde denna fredag lite extra kulig!

Ollie kom och kelade lite men jag ville helst busa men då gick han så vi gick in för jag blev varm

Har inte ätit än men det kanske smakar godare lite senare eller inte, hihi! Matte har ätit sin så nu är hon också trött och funderar på att sätta sig med en bok i nån skön fåtölj, soffa eller kanske sängen, kvittar för mig för jag är nöjd hon bara är still.

 

bild från förra månaden.



Jag fick en Awade av Kjelle Bus och jag tackar för den!

Känner mig hedrad!

 

Nu ska man ju dela ut den men jag väljer att ge den till alla mina vänner för ni är fantastiska alla!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards