Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 20 april 2015

Soligt!

Av Aamor & Tina - 20 april 2015 18:09

Då var det måndag igen och nu har matte tid att hjälpa mig, igår snackade hon i telefon hela kvällen, nä inte riktigt men länge.
Jag tröttnade på henne och såg till att fixa till en skön sovställning med hjälp av mitt ena fårskinn. Bäddade till det så det blev riktigt skönt.

Viker jag fårskinnet två gånger blir det en perfekt huvudkudde, hihi!

Idag har det varit riktigt soligt och varmt. Jag, syrran och mattefar har varit ute på altanen och hagen, det var riktigt mysigt och gottigt.

Matte slutade tidigt så hon lär ju jobba länge en annan dag men jag blev glad när hon dök upp, blir jag alltid ju.
Vi gick hem i sakta mak och njöt av solen. Jag mötte en Golden som ville hälsa på mig, tyckte hennes matte sa att hon hette Elsa, hon var söt och hemmavid mötte jag det lilla yrvädret Skrållan, en Jack Russel som bara vill busa.

Tyckte det var lämpligt med en liten tupplur då vi kom in så jag tänker äta lite senare, igår blev det inte förrän 20.15 jag åt maten.

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

20 april 2015 19:00

Bra att "frisera" mattorna så de blir till nya mysiga och sköna formationer. Din nya, som kudde, ser riktigt skönt ut. Bra jobbat!!!
Härligt med soliga och varma vårdagar, men det ska vara utan halv storm!
Jättebra att ni kan vara ute och lufta mattefar i långa härliga stunder :)

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

20 april 2015 19:04

För nån dag sen bäddade jag runt det så det la sig upp och ner men då fick jag säga till matte att vända det för det orkade jag inte göra, hihi!
Det blev en kanonskön kudde av denna bäddning.

 
Melody

Melody

20 april 2015 19:48

Äntligen har matte och jag läst ifatt! Min virriga matte packade dator, mobilt bredband och kamera och glömde väskan, så det blev fyra dygn utan internet!
Visst är det härligt med solsken, men för varmt för fårskinn blir det aldrig!
Snyggt med ett svart! Jag har bara grå och vita, så nu får nog matte skaffa mig ett till för jag vill ju ha allt som du har!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

20 april 2015 19:54

Klart du även ska ha ett svart, hihi! Jag har ett vitt eller snarare créme och ett grått i bilen.
Kan vara skönt utan internet även om man nog får lite abstinens efter ett tag, hihi!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

20 april 2015 20:42

Soligt och fint väder här uppe med idag :)
Matte jobbat HELA helgen och HELA dagen idag med ,så jag gissar/hoppas verkligen hon är ledig imorgon !!

Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

20 april 2015 21:01

Hoppas du får njuta lite av din matte i morgon.

 
Dui och Deco

Dui och Deco

21 april 2015 19:42

Så mysigt det blev med fårskinnet! Härligt med sol så att man kan njuta lite mer av att vara ute.Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

21 april 2015 19:46

Sol och lite värme gör gott i själen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards