Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 april 2015

Av Aamor & Tina - 6 april 2015 18:14

Jag väckte matte lite tidigare idag för jag tänkte att hon måste somna någorlunda tidigt ikväll då det är dags för henne att jobba igen i morgon. Snällt va?

Strålande sol när vi kom ut men det hade varit frost i natt men vi märkte knappt det. Blev en lagom lång runda och precis innan vi kom hem mötte vi Sally, en Pudel. Hon är så söt och försökte nästan krypa in under mitt skinn, hon var överallt och jag lät henne hållas, hihi!
Hennes matte sa att hon bara snäser av vissa hundar men att hon gillade nog mig.
Blev ingen lång kelstund med henne för de skulle upp och lägga sig för de hade jobbat hela natten och var rätt så trötta.

Vi har mest slöat även idag, matte har tvättat lite och lagat mat.
Satt ute och njöt i solen en lång stund när jag var ute andra gången.
Just nu vilar jag lite medan matte läser.
Fortfarande strålande sol men det börjar bli lite kyligare.

Gammal bild men så fort jag piggnar till ska jag titta så på matte och försöka övertyga henne att godis är bättre än mat, klarar det kanske nån gång, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards