Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 6 maj 2018

Tidigt!

Av Aamor & Tina - 6 maj 2018 19:43


 

Det blev en kort vecka även den som tar slut idag, blev bara tre dagar och matte säger att även denna vecka som kommer också bara blir tre dagar. Vi blir ju riktigt bortskämda, hihi!


I fredags var vi riktigt länge hos mattemor för matte var på kalas, en som blev 17 år och som matte är fadder till. Tänk sa hon att lilleman har blivit så stor nu, han är längre än matte. 

Matte hämtade oss först 22.30. 


Någon eldar troligen lite väl mycket här i stan nu igen för det har brunnit i två garagelängor, gamla folktanvårdshuset och lite annat. Ena garaget var bara tvärs över vår parkering. Läskigt när nån håller på att tutta fyr överallt.


Vi har haft fint väder för det mesta under veckan. Nu i helgen har vi varit ute en hel del. Matte klippte gräset i vår hage och vi låg och tittade på.

syrran tyckte det var en bra idé att väcka matte tidigt idag, mig med för jag hörde de två snackemostrarna!

Slutade med att matte lyfte upp störbalören, hihi så vi kund sova vidare. klockan var nämligen bara 05.30


Just nu tar vi det lugnt och vilar magen efter att vi ätit mat. Är nog dags att gå ut om en timme för att sen börja göra oss redo för sängen för klockan ringer i morgon igen.

 

En 1 år gammal bild på mig men jag klär i alla blombladen, hihi! Känner mig som den Prins jag är, matte säger nämligen att jag är hennes Prins!


Ha det bra!

 
 
Amanda och matte Julia

Amanda och matte Julia

7 maj 2018 16:06

Klart att du är mattes Lille Prins.
Så roligt Affe låter, tack för filmsnutten! Hoppas att ni kunde somna om och sova färdigt.

Kram och puss på söta nosar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

7 maj 2018 17:35

Ja jag är en prins, hihi!
Syrran har lustiga läten och ja vi somnade om och sen sov vi väldigt länge.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards