Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 maj 2018

Av Aamor & Tina - 20 maj 2018 19:46

Vilket varmt och pustigt väder vi har. Matte och syrran gillar det men jag blir pustig och varm.
Gäller att röra sig lagom mycket eller så lite som möjligt är kanske bättre, hihi!

Matte och mattemor har blivit förkylda men det är inte så mycket än säger dom, lite halsont och nysningar men det går över ju.

För någon dag sen busade jag med Kaily, Arktis lillebror. Han är ca 5 månader och hur go och rolig som helst. Vi sprang och sprang men till sist gav jag upp för är man en gammal gubbe så är man, hihi!

Affi gillar inte honom för hon tycker inte om små bebishundar men det gör jag och jag har gärna honom runt mig när vi träffas.

Idag har vi suttit ute hos mattemor och solat, ja inte jag för jag höll mig i skuggan.

Jag kan faktiskt ligga nära syrran lite då och då. Händer till och med att JAG lägger mig nära henne fast oftast är det hon som kommer smygande.

Här var det hon som la sig hos mig!

Ny vecka i morgon och jobb för matte!
Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards