Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 februari 2018

Av Aamor & Tina - 4 februari 2018 18:52

Vi har fått snö igen. Var lite igår men idag när bi vaknade var där mer, jippie!
Vi rusade ut från porten och dök rakt mer i snön, jag i alla fall medan syrran smakade på den mellan rusningarna hit och dit!

Snömannen Aamor, hihi!

Matte hann knappt med oss när vi skulle gå till mattemor för så kul var det att springa i snön.

Matte fick mig mitt i ett skutt!

Innan vi kom fram till mattemor var jag tvungen att njuta lite extra i snön.

Senare var vi ute en stund i vår hage och busade, vi sprang runt runt och jagade varandra.

Matte är lite gnällig för först gnäller hon att vi drar in all grus och sten som finns på vår gård (den dom tar bort halkan med) så hon får dammsuga varannan dag och när hon gör det gnälls det över att vi inte är rädda för dammsugaren! Ska hon väl vara glad för.
Kanske vi är lite väl mycket ivägen antingen precis framför munstycket eller ligger på strömsladden. Tror hon bara ska gnälla för att just gnälla lite, hihi!

Ha en bra vecka go vänner!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards