Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Aamor & Tina - 8 augusti 2009 22:10

Åh, ni kan tro att mattes egna köttbullar var goda, jag åt och njöt till sist gav jag upp en riktig rap, matte skrattade åt mig, är man mätt så är man!


Vi var ute på en runda vid 19 tiden och en taxichaufför tyckte nog att jag var söt för han vinkade åt mig. Han skulle vända på en gata och jag satt helt still och tittade för att inte vara ivägen. Matte sa att jag var duktig.

När vi kom till en fin gräsyta slängde vi oss i gräset och busade lite.


I kväll har jag bara slappat, skönt det också.

Snart dags med sista rundan.


Mina uppfödare, Liza och Lasse var och hälsade på Affi och matteföräldrarna och hade med sig våra halvbröder, synd att jag inte var där. Fast jag har ju hälsat på dom 2 gånger och då var ju inte Affi med.


Natti Natt alla vänner.......

Av Aamor & Tina - 8 augusti 2009 16:06

Matte för ett fullskaligt krig mor tovmonstret.

Jag har badat idag och det är skönt men att få bort tovorna, inte så skönt.

Men matte var faktiskt försiktig och jag somnade på sidan så en av mina sidor är snygga.

När vi var klara fanns bara halva jag kvar, nästan. Tovorna på sidan gör ju att pälsen står mer ut.

Jag är så fin nu och mitt hår är betydligt längre.


När vi var klara fick jag dubbel belöning, först godis och sen gick vi bort och busade i matteföräldrarnas trädgård. Jag var inte uppe i någon rabatt! Kan vara fin ett tag men jag körde nosen i gräset. Åh så gott det kändes.


Tror minsann att det blir mer belöning för matte gör både mini köttfärslimpa och köttbullar, doftar ljuvligt. Matte kan om hon känner för det.


Nu ska jag pausa så jag orkar äta för jag tror att jag också får smaka.


Tjingeling....

Av Aamor & Tina - 8 augusti 2009 06:34

God Morgon alla sköningar!

Jag vaknade tidigt för jag tänkte att det är bäst att öva inför måndagen?!

Nä det bara blev så, här övas inget. När det blir dags så kör vi hårt, eller något liknande!

Matte gick upp så jag la mig igen.

Undrar vad vi ska göra idag, igår snackade matte om att det var baddags men det var nog för henne för hon duschade nu, men i och för sig gör hon det väldigt ofta så då borde hon inte snacka om baddags.........

Då är det väl mig hon menade, ja ja vi får se!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards