Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Aamor & Tina - 2 september 2009 21:37

Det tog nog mer på mig än vad jag trodde innan att hälsa på tanten som gav mig en spruta i nacken.

Jag har varit ganska så trött hela kvällen, sovit mest.


Jag ska snart ut på sista rundan och sen ska matte och jag lägga oss för mattes ögon är lite trötta, de brukar vara det i mitten av veckan och sen kommer "kraften" tillbaka.


Nu kallade matte så det är väl bäst att följa med!


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 2 september 2009 18:59

Jag var så trött i morse när jag kom till Affi, hon ville leka men jag orkade inte så direkt på morgonen. En lite kille måste ta det lugnt någon gång!

Senare på dagen har vi busat och "brottats" på gräsmattan för det är så kul.


Matte kom i vanlig tid och skulle hämta mig men så ville hon inte gå hem med mig, jag tiggde och bad men inte gick vi hem!

Rätt som det var satt vi i bilen och så körde matte, Affi, mattefar och jag iväg. Vart skulle vi tro!

Vi stannade efter ett litet tag och det luktade jättegott utanför, luktade en massa hund.

Gick in och där var en trevlig tant som hälsade på matte och mig. Matte lyfte upp mig på ett bord och det var ju alldeles utmärkt för då kom jag bättre till att pussa på tanten.

Tanten kände, klämde på mig och sen klappade hon mig men rätt som det var nöp hon mig i nacken och satte något spetsigt där, jag vände på huvudet för att se men så inget såg hon fick en puss till.

Matte sa att jag hade nu fått min 1 års vaccination och att jag varit jätteduktig. Vad kul!

Affi var också jätteduktig för hon sa inget heller.

Det var riktigt kul att träffa den tanten ju!


Hemma till slut och jag är mycket nöjd med det, för det är skönt att få vara själv med matte.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards