Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 27 april 2012

Så skönt!

Av Aamor & Tina - 27 april 2012 18:44

Kändes verkligen att det är fredag idag för det var två trötta typer som fick vakna till klockan i morse men samtidigt var det så skönt att det äntligen är fredag!

En annan har ju tur och kan sova vidare hos syrran men matte måste ju jobba, äh hon är van så hon klarar det, hihi!

Ollie mötte upp utanför porten, en snabb hälsning och sen gick han vidare och matte tvingade mig att gå också.


Jag, Affi och mattemor har varit ute på trädäcket när det var sol, mattefar var nere i stan men när han kom tillbaka så satte han sig också hos oss.

När jag tröttnade på att vara ute gick jag in och la mig i sängen som står i uterummet, kan ha kolla på alla då.


Matte kom efter att ha varit på Coop och handlat torkad kyckling till mig, det var slut här hemma igår och jag var så sugen just då. Matte var så snäll och köpte hem nytt till mig.

Vi gosade lite som hälsning och sen hämtade jag en leksak så vi lekte lite efteråt.

Jag fick åka bil hem och sen så satte vi oss ute på bänken, matte lyssnade på bok och jag spanade.

Peggy kom efter ett tag och vi hälsade och kelade lite men sen var hon tvungen att gå vidare, synd för jag hade gärna kelat mer.

Ätit har jag gjort, gjorde det hos syrran innan vi åkte hem så jag kan vila nu lite här hemma.


Trevlig hela alla!

Gammal bild!  

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

27 april 2012 20:02

Idag var det fint väder, ni hade det säkert skönt på trädäcket i solen!
Det var en bra fredag med Ollie-kel på morgonen och Peggy-kel när ni kom hem! Bättre kan det väl inte bli.
Ha nu en trevlig fredagskväll!

=^.^=

Kram å Nosbuff

http://thhp://hjuliahullerombuller.blosgspot.se

Aamor & Tina

27 april 2012 20:34

Kan inte bli bättre - jo jag fick mer Ollie och Peggy kel nu när vi var ute igen!

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

27 april 2012 23:27

Trevlig helg på er alla
Nu i kväll blåser det storm här :(

Tass Tass


http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

27 april 2012 23:35

Usch för storm!

 
Elin H

Elin H

28 april 2012 18:29

Vilken snygging. :)

http://elinshundar.blogg.se

Aamor & Tina

28 april 2012 18:33

Tack så mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards