Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Aamor & Tina - 21 april 2012 18:40

Suck och lite gnäll över matte för hon låg länge och lyssnade på bok i går kväll, visserliken med släkt lampa men jag hörde att hon var vaken, sen vaknade hon 02 och tog av sig öronlurarna och la Mp3:an och började muttra, "jag får kolla var i morgon", hon är knasig!

Sen väckte jag henne strax innan 7.30 för jag behövde gå ut, den intagna kycklingen i går ville ut, hihi!

Inne igen efter en rumptvätt så slängde matte min säng i tvättmaskinen, hon hade tydligen tänkt tvätta den ett tag så det blev gjort idag och sen la sig matte igen för att lyssna klart på avslutningen på boken.

Jag la mig i kökssängen men efter ett tag kom jag in till henne och ville upp i sängen, jag kurade ihop mig på det dubbelvikta täcket uppe vid mattes armhåla och där myste vi, jag gillar mattemys.

Boken tog slut och matte gick upp och strax efter även jag.


Vid middagstid gick vi bort till syrran för matte skulle bada henne, hellre hon än jag, hihi!

Affi blev fin och luktade gott  men hon själv körde nosen i mattan och när hon tittad upp igen såg hon lika rufsig ut som alltid, hihi. Hon är mästare på att "fixa frillan"!

Matte cyklade ner till Netto och kom hem med två pip-leksaker, en till oss var och det var en clownfisk.

Till sig själv köpte hon en ljudbok på en Mp3:a för 129:-, hon har ju en innan men men.......


Hemma igen nu sen ett tag och jag ligger och slappar med ett öga på matte så hon skriver rätt här till mig.

Inga katter ute när vi kom hem men när vi gick iväg till syrran så hälsade jag på både Peggy och Skrållan.

Jag och syrran som småfisar, hihi! 

   

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards