Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Aamor & Tina - 9 april 2012 21:16

Matte vaknade redan lite innan 8 men jag ville inte vakna då så jag sov vidare medan hon gjorde sitt och när hon sen var klar ville jag gå ut.

Blev en halvlång runda för det stänkte lite.

Hemma igen så satte matte sig och släktforskade lite, hon hittade fler barn till sin farmors morbror.

Vid middagstid gick vi en sväng till syrran för matte skulle hjälpa till att äta resterna av påskmaten och jag och Affi busade en liten stund men sen somnade vi.


Matte har gjort en glasstårta sen när vi kom hem, masttes kolleger ska komma till oss på onsdag så hon gjorde lite i förväg och den ska ju frysas så då kan hon inte göra den samma dag. Den heter Tuijas glasstårta och där är grädde, jordgubbar, vit choklad mm i den och tydligen god men jag har aldrig fått smaka den.


Har precis varit ute på dagens sista runda och jag fick gosat med Ollie en stund men sen sprang vi vidare för det regnade lite.

Åt min mat när vi kom in och nu ligger jag i mattes säng och vilar och torkar, hihi!

Nu är Påsken slut för denna gången och det har gått så fort, redan Annandagpåsk och kväll!

Gammal bild! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards