Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 17 april 2010

Lämnad!

Av Aamor & Tina - 17 april 2010 18:12

Vi gick en långrunda vid middagstid och när vi kom hem var vi helt slut. Vi går eller springer dubbelt så långt som mnatte för vi är framför och kommer tillbaka och sen ska det busar till höger och vänster.

Vädret är lite småtrist så matte startade en DVD när vi kom tillbaka och sen sov jag på hennes fötter och Affi uppe i soffan.


Vi har varit och lämnat syrran för ett par timmar sen så nu är vi själva och det är ganska så skönt.

Först fick vi busa till riktigt i matteföräldrarnas trädgård så till sist hängde våra tunger jämns med marken!

Mina katter ville inte visa sig idag så jag kunde inte skryta för Affi om dom.


Hillman & Illerson! Vi har inget emot att bli fotade men matte tog nog 10 bilder innan vi tittade bägge rakt fram.

Bra med digitalkamera tycker matte!


 
 
lLiza

lLiza

18 april 2010 07:05

Hej Aamor
Skönt att su har en matte som slappar iblan, önskar att min kunnde göra det ibland...så man kunnde få gosa soffan lite oftare..
Matte undrar om hon får stjäla bilden på er uppe på trimbordet..Hon tycker ni är så fina och har ljuvliga färger..ja det har jag också sa hon..blev nästan lite avundsjuk ett tag..
Vov och Kram..Tanja

http://www.kimzanskennel.se

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

18 april 2010 08:38

Det är som hos oss, undrar hur mycket mer vi springer och går mot våran Husse och Matte. Skulle tro flera kilometer. Åtminstone Valle som bara ska vara långt inne i skogen. Vi har fått vinter igen, 7 cm nysnö har kommit sen igår. OCh det fortsätter att snöa. Ha en bra söndag

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Hillman

Hillman

18 april 2010 11:46

Typiskt att det ska tas mycke bilder, matte säger att av 35 biler så är det bara två som är bra. Automat på kameran är nog att föredra men det har inte matte på sin kamera.

Synd att du inte träffade missarna så syrran din fick se att du minsann har kattkompisar. Jag förstår att du är sleten efter allt busande med syrran, då är det skönt att slappa med matte i soffan.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards