Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Aamor & Tina - 11 juli 2010 18:57

Jag har inte gjort allför många knop denna dag, det har varit allmänt slött!

Har varit ute på nödvändiga väldigt kort rundor men annars har jag snarkat mest hela dagen.

Visst jag har flyttat mig från ett ställe till ett annat för att få svalare golvyta men det är väl det mesta.

Matte har läst och lekt med sin nya dator, jo hon tvättade också men jag orkade inte ens kolla så hon hängde det rätt!


Det är inte soligt men så attans varmt, solen har lyst innan men inte nu. Vi har just nu 31,3 i skuggan och klockan är ändå 19. Hoppas på lite svalare i morgon så jag kan gå lite längre, blir ju rent försoffad annars!

  

Av Aamor & Tina - 11 juli 2010 09:25

Vaknade vid 7.30 och nästan samtidigt vaknade matte så vi tog en morgonrunda så snart hon fixat till sig, gäller att passa på när det inte är supervarmt.

För det kommer att bli ännu en dag med denna otroliga värme.

Fast än så länge fläktar det en del och då kan det vara rätt skönt.

Igår kväll sjönk inte termometern under 30 grader förrän vid 22-tiden och då har den varit i skugga sen 14-tiden, helt otroligt!


Igårkväll var jag fotomodell, 4 unga tjejer (ca 10 år) kom fram till oss när vi satt på bänken och gosade med mig och sen frågar de matte om de får ta kort på mig. Klart man ställer upp!

Två tog kort med sina mobiler och skulle ha mig som bakgrundsbild, man känner sig lite hedrad faktiskt! Jag känner tjejerna sen innan.


Matte sa att vi ska slappa hela dagen, hon ska kanske köra igång tvättmaskinen men annars har vi bara mina rundor att klara av, skönt!

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards