Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 26 april 2015

Regn!

Av Aamor & Tina - 26 april 2015 12:55

I går regnade det nästan hela dagen men lite tur hade vi för det stänkte bara lite när vi gick långrundan på förmiddagen.
På kvällen kom det sånt där smått som man blir så blöt av men det avskräckte inte mig för jag hade bestämt mig för att gå en liten lagom runda och då får matte allt hänga med, hihi!
Vi var rätt blöta när vi kom in.

Idag blev det en väldigt lång sovmorgon för matte låg och läste tull nästan 02.30, hon hade lovat att inte läsa så länge men hon påstod att boken närmade sig slutet och blev så spännande - jaja!
Regnet hängde i luften då vi gick första rundan men vi klarade oss förutom att jag blev blöt om tassar och mage, hade regnat innan sa en man vi träffade.

Jag har hunnit, vet inte hur det gick till men likväl hamnade jag på trimbordet, kan ha varit för jag gnuggade nosen i mattan och sen stod mustaschen och "luggen" åt alla håll men nu ligger den där den ska igen.

Vad är det nu? Jag ska tugga på detta gamla tuggben för jag får väl inget nytt.

Nä det blev inget nytt om jag inte åt mat först så då får detta duga!

Vi ska bara njuta av denna sista lediga dag denna vecka och samla kraft för de fyra kommande arbetsdagarna för vi är ju lediga på fredag - så gott!

 
 
Laika

Laika

26 april 2015 17:25

Åh vi är så glada att vi slapp regnet, eller ja det kom ju på natten, men då sov jag så gott :D
Min matte kan också fastna så i böcker, men är man ledig så kan man väl lika bra läsa så länge, så länge hon inte störde dig, hihi
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

26 april 2015 17:30

Hon stör en del för hon har lampan tänd och ska jag sova vill jag ha det mörkt. Bättre att hon fastnar på helgen än mitt i veckan i alla fall.
Regn på nätterna är helt okej.

 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

26 april 2015 17:40

Det går inte att lägga ifrån sig en spännande bok när slutet är nära.
Det kan jag inte heller göra och dessutom går klockan extra fort då också ;-)
Mysigt att veckan blir en dag kortare, det gillar vi med!

Kram å puss på sötaste nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

26 april 2015 17:46

Du och matte alltså, ni är bokomaner, hihi! Nog springer klockan iväg nått helt otroligt. Har hört matte massor av gånger säga " herrejisses är klockan redan så mycket" och så fortsätter hon läsa, hihi!

 
Elvis

Elvis

26 april 2015 19:20

Här regnade det både igår o idag o jag ville ut så matte öppnade åt mig sen ville hon att jag skulle in men jag smet ut under mattes rullstol igen men hon fick in mig igen.
Kram o nosgos

http://elvisthecat.blogg.se

Aamor & Tina

26 april 2015 19:28

Bra att du går in när matte vill eller i alla fall efter ett tag, hihi!

 
Edith

Edith

27 april 2015 14:42

Usch för regn säger jag. Hilda älskar både regn och vattenpölar. Idag ösregnar det hos oss. Men i morgon kommer det fina vädret tillbaka igen. Matten håller på att läsa Bodil Malmstens diktbok 'Det här är hjärtat' och den är tydligen bättre än bra.

http://parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

27 april 2015 18:41

Regn är aldrig speciellt kul men visst vissa gillar det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards