Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2010 19:28

Vid 13-tiden kom matteföräldrarna hem från husvagnen och vi var där och tog emot dom.

Affi trodde nog inte att det var dom hon såg när de gick ur bilen! Sen blev hon glad, jag blev super glad och klättrade på grinden men jag blir lika glad alltid.

När mattefar lyfte upp henne kröp hon så långt in i hans famn som hon kunde.


Min matte skulle visa dom att Affi åt så hon rörde ihop torrfoder och leverpastej och satte ner det och - jag åt upp det! Ja, jag var också hungrig!

Matte rörde ihop mer och då åt Affi upp det, hoppas hon fortsätter att äta nu.


Vi blev kvar lite hos dom för de skulle bjuda på grillad korv och bröd och när vi kom hem sen så var mina katter ute!

Det är väl typiskt, de har inte visat sig på hela helgen men nu när syrran är hemma hos sig så kommer de ut!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2010 09:12

Vaknade redan innan klockan 8 i morse, matte och Affi var också vakna då.

Jag blev glad när jag såg att Affi var kvar, vet ju aldrig om hon försvunnit under natten!

Vi har till och med ätit frukost, jag åt mitt torrfoder med leverpastaj och Affi åt ca 10 tuggor av mattes macka, hon bara luktade på torrfodret.

När vi sen gick ut regnade det och det har nog regnat i natt med men det slutade nästan direkt, skönt så slapp vi bli blöta.

Vi mötte Nisse en Welsh Springer Spaniel som jag brukar möta men inte sett på länge, så glada vi blev båda två när vi såg varandra!

Affi hälsade också på honom.


Vi har till och med busat idag, ganska så vilt tyckte matte för en matta for iväg och vi rusade ut på balkongen i en faslig hög fart men kul var det, äntligen vill syrran busa med mig! vila


Nu ska vi vila oss lite.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards