Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 25 augusti 2010 20:04

Hipp Hipp Hurra för Snutte och Ruffas matte som fyller år idag! Grattis Eva!


Även idag blåser det så pälsen flyger hejvilt men ett plus är att det inte regnat!

Affi och jag har tagit det mest lugnt med undantag från lite bus.


Matte hämtade mig och jag blir så glad när hon kommer att jag dansar nästan för henne, runt och upp på bakbenen och runt igen allt medan Affi försöker "hålla mig på mattan" med att bita och dra i mina öron men jag är stark när matte kommer.


Hemma åt jag lite mat och blev omtofsad och sen gosade matte och jag på golvet tills jag somnade!

Vaknade vid 19.20 och ville gå ut en runda, såg ju inga av mina katter när jag kom hem så jag var ju tvungen att ta en koll nu med men jag såg inga alls.


Idag är det mitt i arbetsveckan och vid det är laget är det över hälften så snart är det helg och då händer det grejer!

Särskilt på söndag för först ska vi på Shih Tzu träff hos mina tjejer och sen fyller mattemor år så vi ska dit efter träffen. 


Nu ska jag tvinga ner matte på golvet igen för jag behöver en hållare till min grisknorr!!!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards