Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Aamor & Tina - 6 september 2010 18:25

Idag fyller jag och mina 3 systrar 2 år! Grattis till er alla, Affi har jag ju varit med hela dagen så vi har ju firat varandra!


Jag har fått presenter idag med, av matteföräldrarna fick jag mitt favogodis Pommy´s kycklingfilé (torkad) och det är mumsigt!

Sen stod det en present hemma och väntade på mig när jag kom hem, det var från Helena, Eva, Snutte & Ruffa (mattes kolleger).

Av dom fick jag en pipleksak och en godispåse med mums i!

  

Tack så mycket alla för mina paket!


Vädret har varit fint så Affi och jag har varit ute på gräsmattan mest hela dagen, kul att springa av sig och sen bara slappa i skuggan bak en buske.

Matte jobbade länge så hon var sen och hämta mig, fick till och med äta lite mat hos Affi för jag blev hungrig, åt sen en halv portion till hemma!


Ska nog snart vila mig lite, matte kommer nog att fixa till frillan på mig lite senare så jag hinner vila nu!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards