Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Aamor & Tina - 15 september 2010 19:07

Jisses vad jag var trött i morse! När matte sa att vi skulle gå iväg dorg jag mig sakta ut i hallen samtidigt som jag sträckte på mig.

Piggnade till när jag kom ut för det regnade, vad annars.

Affi och jag har busat en del men även tagit det lugnt. Matteföräldrarna städade idag så var ju tvugna att hålla koll på allt de gjorde.


Matte var lite sen för hon hade varit och handlat lite och varit hemma med det.

Affi satt i fönstret och höll koll när hon kom, själv hade jag gått ut i hallen 15.20, hon slutar då. Fick vänta i nästan 40 minuter.

Hem och åt min mat och när jag ätit satte matte igång och laga mat, jag satt som klistrad brevid ifall det var nått gott.

Det blev äggakaka med bacon i, hon kunde ha det själv!


Har gått min kvällsrunda och jag var sugen på en lite längre trots att det regnade, matte var nog inte så förtjust, hihi.

När vi kom ut hördes ett fasligt dån och vi trodde först att det var från rivningen på idrottshallen men det var det inte. Det åskade! Vi hörde två ordentliga knallar och sen fösvann det.


Hillman! Jag är uppväxt med katter för uppfödaren hade snälla katter så det är nog därför jag är kattokig!

  

Jag och Affi på kattens vänstra sida och våra andra systrar på den andra sidan!

Mattefar tod detta kortet när de var och tittade på oss första gången.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards