Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Aamor & Tina - 23 september 2010 20:34

Jag var något så otroligt trött i morse att jag knappt orkade gå iväg men jag ville ju inte vara själv hemma så jag hängde med.

Vi har varit ute och kutat på gräsmattan ett antal gånger idag och det är kul.

Vädret har ju varit kanon med sol och värme.


Matte hade några ärenden innan hon kom och hämtade mig så hon var lite sen men inte så mycket.

Rätt som det var fick vi gäster och in kom mattes moster, kusin och kusinens hund, Vilda.

Hon hade växt en hel del sen sist men så ska hon ju bli en älg och grishund så hon ska ju bli hyfsat stor.

Busig som tusan är hon så Affi flydde upp i mattefars knä och jag som ville pussa lite på mattes kusin hade svårt att komma fram för Vilda for runt runt men till sist lyckades jag!

Lekte lite med Vilda men hon är ju överallt så det blev lek på lagom avstånd!


Matte och jag gick en långrunda i kväll och jag mötte en liten tik på 10 månader, hon var en korsning mellan Shih Tzu och Yorkie och sockersöt men hon vågade inte gå fram till mig.

Jag la mig ner för att bli mindre men hon ville ändå inte! Hennes husse sa att hon blivit lite tramsig den sista tiden.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards