Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Aamor & Tina - 11 maj 2011 19:35

Så trött i morse, matte tyckte jag var ovanligt seg när vi skulle gå till syrran så för att få fart på mig sa hon att jag skulle kolla om jag kunde sno något från mattemors sängbord, haha! Det fick fart på mig men jag tog inget när jag kom dit för syrran ville busa istället.

Även idag har vi varit ute i stort sett hela dagen, redan på morgonen vid 9-tiden var det över 19 grader och sen har det varit hett, ingen sommar hetta men hett ändå!

Vädergubbarna sa att det kunde bli åska i kväll, får se om de får rätt!


Matte var lite sen för hon hade shoppat lite innan hon hämtade mig men jag hade ju kul så jag märkte det knappt, fast jag kollade ytterdörren med jämna mellanrum.

Satt ute ett tag för att kolla in om några katter syntes men tyvärr låg de nog inne och sov. Får kolla igen när jag ska ut på min sista runda.

Matte har fixat min tofs och sen lekte jag "sök", alltid lika kul.

Mattes tofs har jag fixat till, 2 gånger för hon satte tillbaka den efter min första fixning!

Tänker sova en stund nu för jag tog ingen tupplur när jag kom hem som jag brukar.

 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards