Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Var?

Av Aamor & Tina - 4 maj 2012 20:27

Matte sa i morse att hon skulle jobba lite längre idag men jag tänkte inte närmare på det men det märkte jag senare!


Det har varit rätt så fint väder idag också men inte så fint som de senaste två dagarna, varit varmt men ändå lite mulet.

Syrran och jag har skiftats om att tigga godis, vi skällde på mattemor så vi störde mattefar som satt i andra sidan av huset, hihi!

Vi har självklart rastat mattefar också, tänk sån tur han har som har oss så han får sin dagliga motion, hihi!

Annars har vi inte hittat på så mycket idag för det är ju fredag och då ska man väl ta det lugnt!


När klockan var 15.20 gick jag ut till ytterdörren för att vänta in matte men hon kom inte så efter en lång stund gav jag upp.

Senare när matteföräldrarna satte sig för att titta på TV följde jag med in där men jag la mig så jag samtidigt kunde hålla ett öga på dörren.

Var blev matte av? Klockan 19.45 behagade hon komma, ville visa mig lite sur men jag kunde inte motstå henne när hon ville hälsa för jag hade ju saknat henne.

Hon sa då att hon och en massa andra kolleger hade tackat av chefen som snart slutar. De hade blivit uppdelade i lag, 6 st i varje lag och där var 5 lag, sen hade de haft olika stationer där dom "lekt" med att bsvara en massa olika frågor.

Mattes lag vann och de fick vars ett kexchoklad. Det kunde ju varit nått jag haft nytta av eftersom jag nu fick vänta, hihi!

Sen hade dom ätit en massa god mat, jaja!


Nu är vi hemma i alla fall och ska hålla helg och det ska bli så skönt! Trevlig helg!

Gammalt kort! 



 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

4 maj 2012 20:58

Skönt att matte kom till slut i alla fall. Nu får ni mysa tillsammans i flera dagar :)
Ha en riktigt trevlig och solig helg ni också!

=^.^=

Nosbuffar

http://thhp://hjuliahullerombuller.blosgspot.se

Aamor & Tina

4 maj 2012 21:07

tycker nog att hon rymt lite väl mycket denna vecka!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

5 maj 2012 10:27

Jag tycker minsann att dom kunda haft hud eller kattgodis som priser istället för Kexchoklad !

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

5 maj 2012 10:36

Tycker jag också!

 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

5 maj 2012 11:56

Vi säger grattis till matte som tog hem den fina och delikatta vinsten :-) Men jamar med Kjelle, några hundgodisbitar kunde gott ingått också...
Vilken fin bild på dig!
Ha en riktig mysig helg med matte!
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

5 maj 2012 12:03

Håller med, lite gottgott till mig kunde de gott delat ut, hihi!

 
Maurice & Kajsa

Maurice & Kajsa

5 maj 2012 14:39

Det var ju tur att mattes lag vann kexchokladen, speciellt nu när du fick vänta så länge! Hoppas att ni får extra mysigt i helgen istället!
nosgos å helggottisar. Åh vad du är söt på bilden!! Du måste vara världens sötaste skällis! (Men så är du ju nästan en katt också!)
Maurice & Kajsa

http://lillieslya.blogspot.com

Aamor & Tina

5 maj 2012 14:41

Åh, tack för komplimangen, kul att höra det från nån annan än matte för hon säger alltid att jag är det finaste, sötaste och vackraste hon vet, hihi man kan ju få storhetsvansinne, hihi!

 
Felix

Felix

5 maj 2012 19:26

Joho, det är att äta en massa gottigt när du inte får hänga med, här äts det oxå saker som jag inte får smaka, taskmörtar. Jag är inte avis nä då, inte alls men det vore fint om man kunde smaka på det som de där tvåbeningarna glufsar i sig.

Visst är det tur att tvåbeningarna har oss fyrbenta för hur skulle de annars bära sig åt, med att krypa under möbler för att leta bollar, hihi.

Russelpussar.

http://.taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

5 maj 2012 23:10

Lite taskigt att man inte får smaka allt och själv bilda sig en uppfattning om det är gott eller inte!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards