Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Aamor & Tina - 9 september 2012 15:58

Matte och jag satt ute på bänken igår kväll, Ollie kom och kelade lite men mest med matte, jag tittade på Simba så jag brydde mig inte.


Jag väckte matte strax innan 9, tyckte att hon kunde klappa mig lite istället för att bara ligga och sova!

Efter en stund gick vi ut och jag var snabb med mina saker för jag hade fått syn på en katt som jag tvunget måste kolla upp, hihi! Tyvärr var den inte kvar när vi kom tillbaka.

Tog en välbehövlig morgon-tupplur medan matte åt och gjorde lite annat men......

Hörde henne muttra och något som stötte i väggen så jag lyfte på ögonlocket och vad ser jag!

Tusan också! Matte kommer bärande på mitt badkar, suck!

Här gäller det att vara snabb så upp med bägge ögonlocken och snabbt in under sängen, puh jag hann!

Tyvärr fick matte för sig efter ett tag att dra fram dammsugaren och när hon kom in i sovrummet med den stack jag därifrån och hade just då glömt vad matte bar på innan!

Så därför låg jag i godan ro och vilade när matte var klar med dammsugaren.

Hon satte sig ner och började klappa mig lite men när hon för fingrarna in under mig kommer jag plötsligt på vad hon bar på förut!

Försökte göra mig så platt och tung som möjligt men jag var chanslös!

Nu är jag ren och fin i alla fall och klarar mig ett tag!

Satt invirad i handdukar i över en timme i mattes famn, vi slumrade till båda två för matte upptäckte att hon missat nått i sin ljudbok.

 

Färdigbadad och torr och lite pytte lite småsur på matte, hihi!


Vi skulle gå och posta ett paket till en viss bloggvän men tyvärr gick inte paketet in i brevlådan så matte får lämna det i en affär i morgon istället!

Vi fick en härlig runda och pälsen flyger så mycket när jag är nybadad, känns rätt så mysigt!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards