Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Aamor & Tina - 11 maj 2013 17:27

Jag sov i stort sett hela kvällen igår, utmattade efter allt kul igår. Vaknade vid 21 tiden och ville ha godis direkt och när jag inte fick det skulle jag gå ut men matte vägrade, hon skulle titta på dansen först så jag la mig igen!


Idag har vi sovit länge, först vaknade meatte vid 07 men hon somnade om igen som tur var, visserligen sån där halvslummer men hon låg kvar i alla fall och först strax efter 9 gick vi upp!

Tog en runda ut men den blev bara en kort för jag hade fått syn på några katter och de skulle jag kolla in innan de sprang iväg.

Matte åt sin frukost och sen fick en hemsk idé och självklart skulle jag vara delaktig i den!

Först bar hon in mitt badkaret i badrummet, blandade till schampoo och balsam och som om det inte räckte kom en trimmer fram och trimmade min mage!

Jag försökte protestera men det var liksom inte lönt, det läsktiga är att när magen är trimmad känns det konstigt i mina baktassar ett tag! Matte sa att hon inte rörde tassarna men jag kollade och tvätta dom nog ändå, hihi!

Badet kunde hon glömma sa jag och dök in under sängen!

Tyvärr kan jag inte ligga där hela dagen så vid 13-tiden kom jag fram och gav mig, lika bra att ta matte vid hornen, hihi!

Mysigast är helt klart när jag sitter inlindad i 2 badlakan, satt där i 1,5 timme idag!

 

Vi somnade bägge två en stund!

Efterbehandlingen på trimbordet uppskattar jag inte lika mycket, speciellt fönen och jag är inga vänner men matte säger hela tiden att jag blir så vacker och så och självklart vill jag vara vacker och fin men helst utan allt pilleri innan och efter. Försökte skrämma matte men hon är ju inte rädd av sig så på så vis kom jag inte ner från trimbordet - suck!

Tog en snabb runda ut efteråt och när vi kom in igen berättade jag för matte att jag var hungrig och så åt jag min mat, gott med torrfoder med lite Barf iblandat.

Matte hade också blivit hungrig då så hon fixade till sin mat.

Nu ska vi snart hålla lördagskväll och bara mysa, blir nog en liten längre runda sen när jag vill ut nästa gång.

Varit lite skyigt idag men ändå varmt!


Hur blev slutresultatet då? Ja nu ville jag inte vara med på bild så jag gömde mig under en kökstol men det hjälpte inte för matte såg mig och kameran kom dit!

 


Ha en bra lördag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards