Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Aamor & Tina - 7 januari 2013 18:01

Snacka om att vi hade internet abstinens här i helgen, vi kunde ju inte alls komma ut och läsa vad alla våra mina vänner gjort för nått kul!

Nu ska vi läsa ikapp!

Allt slutade att fungera, inte ens det mobila fungerade, matte kollade lite på mobilen men hon har ju inte den till nåt nät men hon fixade lite ändå.

Nu har matte slängt iväg en fråga till vår leverantör av tele och internet om vi kan få nån kompensation för att vi varit utan men vi tror inte det men frågan är ju fri.


Igår tog jag och matte det lugnt hela dagen för efter att vi varit lediga i 20 dagar behövs det varvas ner sista dagen, hihi inte för att vi varit nått vidare akiva under ledigheten men för syns skull tog vi det lugnt.

Matte kollade lite film och jag låg och snarkade lite tyst i soffan.

Ett par rundor blev det för matte behöver vallas och jag behöver kolla efter kattvännerna.

Träffade på Ollie och Chandi men bara ollie ville kela.


Idag måndag börjar allvaret igen med en klocka som skulle gå igång klockan 06 men vi slapp den för knasmatte vaknade 05.20, tänk när hon kunde sovit i 40 minuter till!

Matte sa att jag skulle få åka bil till syrran men jag glömde bort det när Ollie kom springandes och ville ha morgongos.

Matte fick ta mig under sin arm och bära mig runt hörnan - skit att vara så liten när man vill kela med kompisen.


Lugn dag hos syrran, hon kollade in mig  riktigt ordentligt i morse men jag hade inte gjort mer än att matte varit på och pillat och klippt runt och under mina tassar och trimmat lite på längden så inte håret ska asa i marken.

Matte kanske klippte bort "Aamordoften", hihi!

Matte slutade tidigt idag, ja egentligen i vanlig tid men vanligtvis jobbar hon längre på måndagar men nu ska hon väl göra det en annan dag istället, suck!


Nu ska jag vila för det är trötsamt första dagen men "jobb", kanske hela veckan blir jobbig, hihi!

 

Gammal bild!


Måste berätta för vi blev så glada för vi vann en sak hos vår vän Frasse (min vän matte)!

Tack så mycket!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards